3.12.13

חדש על המדף - Always אינפיניטי



לא יודעת מה איתכן אבל אני קונה קבוע רק את המוצרים של Always באופן קבוע, לא אשקר ניסיתי כמה וכמה חברות - אבל בתחבושות אין עליהם!

ולכבוד מה אני כותבת פה אתן שואלות??

חברת Always משיקה תחבושת חדשה וייחודית (שלדעתי הולכת לזכות במוצר השנה 2014 ובענק!).

אז מה כל כך מיוחד?
קודם כל היא עשויה מאינפיניסל - הגאדג'ט החדש של עולם התחבושות, זה חומר מוקצף שסופג עד פי 10 ממשקלו... ומי כמונו הנשים יודעות עד כמה זה חשוב! בנוסף הוא מתאים את עצמו לגוף שלנו - כמו שמדרסים שומרים על הצורה של הרגל. מה שנותן לנו הגנה באמת מיוחדת - עכשיו אפשר להזהות עם המשפט להיות עם ולהרגיש בלי... 

אז כל מי שעוקבת אחרי הבלוג שלי יודעת שאני בהריון, אז איך אני יודעת בכלל מה התחבושות החדשה הזו שווה?!?!? אז אני אגלה לכן שנתתי לכמה חברות לנסות (ולקח זמן עד שחזרו אלי עם תשובות לשאלות שנתתי להן מהסיבות המובנות...) אז הנה הצצה לשאלות והתשובות של שתיים מהנסייניות שלי - הבהרה - לא נגעתי בתשובות והבאתי אותן כפי שנכתבו לי.

שאלה:
איך היית מגדירה את הספיגה של תחבושת Always אינפיניטי לעומת תחבושות מחברות אחרות וגם מול תחבושות של חברת Always עצמה?
תשובה 1: טוב ברור שיש הבדל, סופגת הרבה יותר טוב. אין נזילות, הכנפיים חזקות יותר ובכלל תחושה כללית של ביטחון בתנועה ואין בריחות. בתור צרכנית שקונה לפי מבצעים נראה לי שעכשיו התאהבתי!
תשובה 2: יש הבדל גדול, אני משתמשת קבועה בתחבושות של  Always, בהשוואה אליהן התחבושת החדשה אכן סופגת הרבה יותר טוב ונוחה הרבה יותר כי היא לא זזה ובאמת מקבלת צורה של הגוף.

שאלה:
האם התחבושת Always אינפיניטי התאימה את עצמה למבנה הגוף שלך?
תשובה 1: כן, היתה תחושה טובה שאין תזוזה.
תשובה 2: כן!

שאלה:
האם את חושבת שתקני את התחבושת החדשה למרות שהיא יקרה משמעותית מתחבושות אחרות?
תשובה 1: כן, בדר"כ אני קונה לפי מחיר אבל פה יש לי הרגשה שזה שווה את ההוצאה.
תשובה 2: תלוי, ממה שאמרת לי היא עולה 19.90 ל-10 תחבושות, בעיניי זה ממש יקר יחסית לשאר בשוק. אולי אקנה אותה ואשתמש בעיקר בתחילת המחזור כשהזרימה חזקה יותר ובשאר הימים אשתמש בתחבושות אחרות.

שאלה:
מה דעתך הכללית על המוצר?
תשובה 1: מוצר מעולה. באמת חדשני, נוח ובעיקר מורגש שהושקעה בו מחשבה.
תשובה 2: מוצר מגניב, ממש גאדג'ט נשי לכל דבר. חבל שהמחיר יקר אבל אני מבינה למה.


אז עכשיו אני אתן לכן לשפוט... מה אתן אומרות?
אשמח לקבל תגובות:)

רוצות להישאר מעודכנות על כל החידושים וההגרלות ועוד... לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה