8.9.14

מחפשים מתנה ייחודית לחג?

מי לא רוצה להיות מקורי? כמובן שכולנו.... לי כבר נמאס מכלי דבש לחג וסט פמוטים ומפות.... השנה רק מתנות מגניבות ומקוריות. הרעיון נחמד היישום זה כבר משהו אחר.... אך אל ייאוש בשביל זה אני פה  וגם NickName אתר מתנות לקטנטנים וגם לגדולים שאוהבים מוצרים אישיים ומדליקים!

לי יש קטנטנה בת 7 חודשים שמאוד אוהבת ספרים ומה יותר נחמד מספר אישי עם השם שלה שמככב?
זה כל כך פשוט נכנסים לאתר מקלידים את השם של הקטן/קטנה, בוחרים סיפור וזהו...מזמינים. הספר מגיע ארוז בקופסה איכותית ומהממת! 

נכון שרק מלראות עושה לכם חשק להזמין???
הספר הוא עם כריכה קשה והדפים איכותיים, יש מקום להקדשה שהופכת את המתנה לאישית יותר.
ההזמנה דרך האתר נוחה מאוד ונעימה.

עכשיו התחילה כמובן שנת הלימודים, אין הורה שלא התעסק בקניות כאלו או אחרות, עכשיו כשהכל "מאחורינו" צריך לקנות מתנות לגננות וסייעות/מורות או לילדי הגן. מי פה הוא בועד????? רק אני? באתר של NickName יש אופציות מהממממממות למתנות לדוגמא - מתנות אישיות לראש השנה או מתנות ליומולדת.
ההורים שלא בוועד לא יבינו מאיפה הרעיון המדליק! 



ומה עם הגדולים? יש ויש! תחת קטגוריות "גם לאמא ואבא מגיע" - יש אופציה של מחברות איכותיות עם השם. אם מקבל המתנה אוהב למשל לבשל (ואולי יש לו גם בלוג בישול שנקרא "בא לי ביס") אז לדוגמא אפשר לקנות לו מחברת שתשמש אותו כספר מתכונים (במקום מיליוני הפתקים שמלווים אותו...).....! אז למי בא ביס או מחברת...??


נכון שכבר עשיתי לכם חשק להזמין?

הנה שוב כל הפרטים:
איך מזמינים - לוחצים כאן.
ומי שרוצה לבקר ולהתעדכן בדף הפייסבוק של NickName - לחצו פה... שווה לעקוב כי יש מבצעים שויים!



רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

2 תגובות: