25.12.14

kelo cote מניעה וטיפול בצלקות או למה לא הכרתי את המוצר כשילדתי???


מי שעוקבת באדיקות אחרי הבלוג זוכרת שהיתה לי לידה ארוכה שנגמרה בקיסרי. ההחלמה היתה לי מאוד קשה ועכשיו נשארתי עם צלקת למזכרת.. למי שיש צלקת בטח מכיר את הגירודים בעונות מעבר, ולפעמים גרד תמידי ומציק. לשמחתי המאוד גדולה בזכות like&share הכרתי לאחרונה מוצר חדש ששמו kelo cote. הוזמנתי לערב השקה מגניב בסינמה סיטי ושם פינקו באוכל ושתייה וכמובן הכי חשוב הסבר על המוצר מפי ד"ר להבית אקרמן מומחית לצלקות בעור ומניעתן. הדבר הכי חשוב שלמדתי זה שצלקת נחשבת לצעירה וברת טיפול עד גיל שנתיים. 

קלו-קוט מונע ומטפל בצלקות שנגרמו כתוצאה מ
:
  • פציעה
  • ניתוח רפואי
  • ניתוח קיסרי
  • ניתוח אסתטי
  • כוויה
  • חתך
  • טראומה (כגון נשיכות בע"ח, צריבת מדוזות וכד')
איך קלו-קוט פועל?
קלו-קוט נצמד לעור, מתייבש במהירות ויוצר מעטה סיליקון גמיש ונושם המגן על העור מפני חיידקים וגורמים מזהמים. התכונות הייחודיות של קלו-קוט שומרות על לחות באזור הצלקת ומונעות יצירה מוגברת של קולגן (יצור מוגבר של חלבון קולגן הוא אחד מהגורמים להיווצרות צלקות בולטות ואדומות). תוך מספר שבועות מופחת הגרד והאודם, מראה הצלקת משתפר והיא נראית רכה, עדינה ושטוחה יותר.
ומנסיוני הייתי טיפה סקפטית בהתחלה כי הצלקת שלי בת 10 חודשים, אך להפתעתי לאחר שימוש של שבועיים וקצת, אני חייבת להגיד שהצלקת פחות מציקה ומגרדת לי במהלך היום והלילה. אני מאוד מקווה שבהמשך אני אראה שיפור בצבע שלה ובמרקם. 

יש שלושה סוגים שמאפשרים התאמה טובה יותר לטיפול בצלקות.
* התמונה מאתר קלו-קוט.

רוצים לדעת איזה קלו קוט מתאים לכם - לחצו!


אז אם אתן לפני לידה או בכלל למקרה שיש לכם צלקת שמפריעה לכן תזכרו שניתן לטפל ולא חייבים לחיות איתה ולקבל תזכורת לחוויה "כייפת" שעברה עלינו. 

שנהיה בריאים!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה