4.6.15

מוצרי השנה שלי וגם הגרלה שווה



פרסי מוצר השנה מוענקים ב-31 מדינות ברחבי העולם במשך 28 שנים, אצלנו אגב זו השנה העשירית!! 


למה צריך את זה?
המטרה היא לכוון את הצרכנים להשתמש במוצרים ובשירותים החדשים והטובים ביותר (וגם) ולתגמל יצרנים ומשווקים על איכות ועל חדשנות. 
לי בתור צרכנית החותמת של מוצר השנה מאפשרת לי לזהות את המוצרים הטובים ביותר בקטגוריה ועוזרת לי בהתלבטות בקנייה.

מוצרי השנה שאתמקד בהם השנה קשורים יותר לאמהות וילדים:
סדרת אוטן דוחה יתושים -  סדרה הכוללת את ספריי טרופי, תרסיס, סטיק, אוטן ג'וניור ואהוב עלי אפטר בייט.
הסדרה מיועדת לכולם (מעל גיל שנתיים!).
הג'וניור - נבדק דרמטולוגית מתאים להגנה בבית ובחוץ לא מכייל Deet!
אפטר בייט (מוצר חובה בכל תיק) הוא ג'ל מכיל אלוורה וקמומיל נספג מהר ובעל ריח נעים. 
אני אישית שמתי בתיק היומיומי שלי את האפטר בייט, כי אותי עוקצים תמיד!!!! ולא עוזר לי כלום, אם ריססתי ספריי ופיספסתי מילימטר - עקצו אותי.. הג'וניור נבדק על בן של חברים (כי שלי פחות משנתיים) ונרשמה התלהבות!




האגיס פרידום דריי - Quick Dry, חיתולים בטכנולוגיה מתקדמת לקליטה המהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק.
מה חדש בעצם?
ספיגה מהירה יותר ב-20%, שכבת קליטת הנוזלים גדלה ב-30%  להגנה על עור התינוק. חיתול דק יותר לכן נוח יותר. המותנית האחורית גמישה יותר ורכה כך שמתאימה יותר לגוף התינוק.
אני אישית ניסיתי ונשארתי (טוב הקטנה שלי ניסתה.... אבל הבנתם את הכוונה). מאוד אהבתי שלאחרונה האגיס הקימו מפעל בעפולה. גם מפתחים מוצרים בטכנולוגיה גבוהה וגם עושים את זה בארץ - שאפו! 


סדרת Beloved
הסידרה משווקת ע"י ניואפרם, הם נכנסו לשוק קשה, אנחנו רגילים לקנות חברות מאוד ספציפיות, והנה באה חברה עם מוצרים חדשים ישנים ו-מעולים!!!!
מה יש בסידרה?
מחיות בטעמים שונים כגון: אגס ותפוח, תפוח ובננה ועוד.
מחיות Beloved עשויות מרכיבים איכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן וללא צבעים מלאכותיים. כל המחיות מועשרות בוויטמין C.
דייסות במגוון טעמים, כגון: אורז, סולת וניל ועוד.

הדייסות עשירות בברזל, ויטמין D וסידן, אינן מכילות חומרים משמרים, צבעי מאכל, וללא תוספת סוכר ומלח.
מזון אצבעות יש 4 סוגים של אוכל אצבעות - ביסקווטונים, וופלונים, מקלונים, פריכוניות ומקלונים.

סדרת מזון האצבעות של Beloved מועשרים במגוון רחב של ויטמינים ומינרלים החשובים להתפתחות הפעוט בשנותיו הראשונות ואינם מכילים תוספת צבעי מאכל. לדוגמא הוופלונים עשויים מקמח מלא, סוכר חום, שמן קנולה וכמובן ויטמינים ומינרלים.
אני ניסיתי את המחיות - הקטנה אהבה מאוד. דייסה אני לא משתמשת (בשל אף חברה) ולצערי הרב אין באפשרותי לתת לה את אוכל האצבעות מכיוון שהוא לא ידידותי לאלרגיים ובעצם יש עליו אזהרות מכל דבר אפשרי (שלי אלרגית לסומסום) - אבל אני טעמתי, מאוד טעים וגם בריא יותר משאר החטיפים הרגילים שיש על המדף. בת של חברה קיבלה את הוופלונים - מאוד אהבה (נו איך לא). הכל ארוז באריות To Go שזה מאוד נוח.


עדינול ספריי
בעיניי זה חידוש עולמי (גילוי נאות אני עובדת בחברת "טבע").
כמה פעמים מרחתם משחת החתלה ובליתם שעה בניגוב האצבע (בעיקר מתחת לציפורן) עכשיו עם הספריי המדליק הזה רק משפריצים ו..זהו! 
קצת על המוצר - עדינול ספריי', מועשר ב- zinc oxide מינרל על בסיס אבץ, המרגיע את העור ויעיל במיוחד בטיפול בתפרחת חיתולים, קמומיל ובקלנדולה, מתאים לעורו העדין של התינוק, היפו-אלרגני, נבדק לעור רגיש וללא פרבנים. 
במוצר החדש יש שלושה יתרונות במוצר אחד :מניעת אדמומיות וגירויים,ספיגת הפרשות וריחות רעים, הזנת העור וריכוכו. 'עדינול ספריי' מתאים לשימוש יום יומי קבוע ונוח במיוחד לטיפול בתינוק בעת השהייה מחוץ לבית. 
אני ניסיתי ואהבתי, שלחתי גם לגן (יותר היגייני בעיניי) וגם שם נרשמה התלהבות!


ניקול - האמת שבעיניי ניקול = חדשנות. החברה הזו מוציאה וממציאה את עצמה מחדש כל הזמן, כמות המוצרים החדשים שהפכו להיות אורחים בבייתי הם רבים. כמובן שהשקיות הנקשרות הן הצעקה האחרונה - איך לא חשבו על זה קודם????
אתם חייבים להכנס ליוטיוב ולראות את הסרטונם עם הרעיונות של ניקול. זו פשוט הברקה!


ועכשיו ל-ה-ג-ר-ל-ה הגדולה
כנסו לדף הפייס שלי (ועשו לייק אם בטעות לא עשיתם) וספרו לי איזה מוצר אתם אוהבים ולמה כדאי לי להשתמש בו
עשו לייק ושיתוף לפוסט
ותוכלו לזכות ב-
Scholl אקספרס פדי
פצירה חשמלית לכפות הרגליים, בעלת ראש מתחלף, קלה לשימוש, המסירה עור קשה ומעניקה תוצאות שנראות לעין מהשימוש הראשון.

שזכה במוצר השנה.


רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה