24.11.15

אי של שקט

אני רוצה לספר לכם על מקור חדש של שקט עבורי. לאחרונה התחלתי לגלות את חדוות היצירה, למדתי קורס תפירה והתחלתי לעבוד עם הידיים בכל הזדמנות. אולי זה בגלל האפרוריות היום יומית בעבודה או שנמאס לי שהכל אותו דבר כי כולנו קונים באותן חנויות ובאותו שתנצ'... אז לשמחתי באחת מקבוצות הפייסבוק הרבות שאני חברה גיליתי אותו - מגזין מדליק שמעודד יצירה, השראה, הוא כל כך נגיש וכייפי שלא הפסקתי לדבר עליו בכל הזמדנות - מגזין חלבלוב. במגזין יש דפים צבעוניים, הדפסים מטריפים, דפי צביעה ואפילו גלויות נתלשות! אפשר לראות דוגמאות והצצה לגליונות גם בדף הפייסבוק

ככה נראה השולחן עבודה שלי שאני נכנסת למוד יצירה..
ככה נראה שולחן העבודה, מדבקות, חותמות ועוד...

במהלך העבודה... החלק הכי קשה זה "לוותר" על הדף בצד השני, לא בא לכם כזה גם?
דף מתוך המגזין, תראו למטה למה היא הפכה...** התמונה נלקחה מדף הפייסבוק של חלבלוב.
מעטפה מהממת, צבעונית, עושה חשק לקטוף איזה לימון!
מחברת עטופה בדף חלבלוב, מתנה לחברה טובה. עיפרון עטוף בוואשי.

בדצמבר יוצא גם חלבלובון, הוא מיועד לגילאי 5 עד 10 למרות שגם גדולים יכולים להנות איתו בכייף... אני כבר מחכה לו!

ועוד כמה תמונות מדף הפייסבוק של חלבלוב, תשטפו את העיניים ותגרו את היצירתיות...



אפשר להזמין את חלבלוב דרך האינטרנט ולקבל אותו דרך הדואר עד הבית או לקנות בחנויות נבחרות - כל הפרטים באתר
אז למי שמחפש בריחה מהמציאות אני ממליצה בחום, תהנו!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה