4.8.16

למשפחה שלי רק INTEX, למה? כנסו ותגלו...


מי שמכיר אותי יודע שאני משתדלת לא לראות חדשות ולא להיות מעודכנת. זה רק מכניס אותי לדיכאון ולחץ. רצה הגורל ובמקרה זיפזפתי בטלויזה והגעתי לערוץ 10 שבדיוק עשה תחקיר מזעזע על משחקים לא בטיחותיים לילדים וכולל גם מוצרי גומי לבריכה/ים. כמובן שראיתי את התחקיר עד הסוף וכבר ביום למחרת עשיתי קניה מרוכזת של מוצרים בטוחים לקטנה שלי.
למי שלא שמע על התחקיר - קדימה לצפות!

אז מה קניתי אתם בטח תוהים... קניתי את כל מוצרי INTEX אפשריים בערך, הנה התמונות.. אגב יש לי גם מצופים הם לא צולמו כי הם בשימוש...
גלגל ים חמוד

אני לא בטוחה מי יותר מתלהב - בעלי או הקטנה.... אגב יתרון - אפשר לשחק גם בלי הבריכה

כלבלבון חמוד כל מי שראה התלהב, והבת שלי....מממ... פחות רוצה לחלוק ;)
הבריכה הכי שווה!


אז למה INTEX?
היות ואני הפכתי להיות המבוגר האחראי...(כן כן אני אמא!) אז אם אני לא אשמור על הקטנה שלי מי כן..??
קודם כל הם חברה ענקית (למעלה מ-1000 מדינות), ותכלס הכי חשוב מאושרים ע"י מכוני תקנים רבים בעולם ובפרט בישראל!! יש להם מוצרים באיכות גבוהה וכמובן שהם שומרים על חדשונות וצבעוניות (לי זה חשוב) במוצרים שלהם. וכמובן מגוון מוצרים גדול - ממצופים ועד ברכות ענק!
הנה כמה מוצרים שאני אקנה בקרוב:
אגב החלום שלי זה בריכת פעילות, נכון זה טיפונת יקר אבל יותר זול מללכת לבריכה בהרכב משפחתי...

מוצר חדש, מזרון עם רשת ככה שנהנים כפול!



טוב בחרתי מתנה לקטנה שלי ליומולדת 3!
נראה לי שהבנתם את הרעיון.
באמת באמת ממליצה לקנות מוצרים בטיחותיים, לא להתפתות למחיר הזול - חבל חלילה לשלם מחיר יקר.

שיהיה לכולנו קייץ נפלא ובטוח.

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה