20.2.17

Love Is In The Air



עוד חג קיצ'י (וכייפי) מאחורינו - ולנטיין. היו כאלו שצחקו על זה (הווצאפ שלי התפוצץ מכמות שטויות שנשלחו), היו כאלה שהשקיעו. והיו כאלה שרק חיפשו תירוץ לפנק את עצמם...אני!
אומנם ילדתי בדיוק לפני 3 חודשים (ואוווו הזמן עף) תאומיקס חמודים אבל הפינוק הזה בא בזמן:
חבילת פינוק משותפת לי ולקטנים (ותכלס גם ל"גדולה" בת ה-3).

חבילת אהבה מפנקת ליולדת מבית AHAVA - יש בה: 2 מוצרים לטיפוח לקטנים ו-3 לי!

הילדודס התפנקו ב: 
קצף אמבטיה מדליק ונעים לקטנים שהוא גם טוב לקילופים בעור ובראש אחרי הלידה לפריחות ואדמומיות שיש ולגדולה שלי זה עזר מאוד לאוטופיק שיש לה (אדמומיות חריפה של העור בגלל קור או אלרגיות).
וקרם גוף משלים שעוזר לטפל ואז למנוע מהאודם והקילופים לחזור.
חשוב לי להדגיש המוצרים בשיתוף עם חברת "טבע"!


אז מה אני חשבתי על זה?
אני מאוד מאוד מרוצה. אצל הגדולה שלי תוך 3 ימים נעלמה האדמומיות בפנים ועם השימוש בקרם זה ממש לא חזר. ואצל הקטנטנים אין קילופים!
בנוסף קניתי עוד מוצר מהסידרה - שמן אמבט ורחצה שגם עוזר להפחית אדמומיות ויובש בעור.

אני התפנקתי עם: 
קרם הגוף הממצק (יש לו הפטנט העולמי - מועשר בתמצית מינרלית ייחודית).
מלחי אמבט מים המלח ופילינג גוף אינטנסיבי להסרת תאי עור יבשים ולחידוש העור.

אז מה אני חשבתי על זה?
הקרם גוף הממצק מאוד נעים למגוע ונספג בקלות - לי זה הכי חשוב, כתוב עליו גם שהוא: "מחליק ופועל להגברת הגמישות וחיזוק העור". אני מרגישה שינוי -מזכירה שאני אחרי לידה - אז רוצו לקנות!
לגבי המלח אמבט - אין לי לב למלא אמבט שלם - אז עשיתי לרגליים - היה ממש כייף, תחושה נעימה של רוגע וכמובן החדרת לחות כייפית.
והפיליניג גוף האינטנסיבי במרקמו ג'ל שעשיר בתוספת גרנולות טבעיות מגלעיני תמרים, זרעי ענבים, קליפת אגוזי הארגן וסוכר חום להסרת עודפי תאים מתים והחלקת העור. השתמשתי בו יום כן יום לא - בעיקר ביידים - זרועות וכפות רגליים - ואוו איזה  הבדל! העור נראה רך, זוהר ומלא חיוניות. 

המחיר הרגיל של המארז המפנק הזה הוא 359 ש"ח אבל אני קניתי במבצע מטורף של 229 ש"ח (ועוד 10% הנחה מהכרטיס אשראי של האמהות) - לקניה לחצי.


חשוב לי מאוד להדגיש שכל המוצרים הם מוצרים איכותיים וידידותיים לעור ללא תוצרי נפט ופראבנים וללא תוצרים מן החי.

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה