31.7.17

חדש על המדף - ג'ל כביסה לתינוקות של אריאל

כמו כל דבר חדש שיוצא אני ישר בודקת ומספרת.... אז יש "שחקן" חדש אריאל בייבי שמאיים על האבקות הותיקות לתינוקות...

אני מודה, אני לא מחבבת ג'לים למינהם, אני משתמשת באבקה כבר שנים. גם לילדים (כן ברבים!!!) וגם לנו "הגדולים".
ניסיתי בעבר את הקפסולות למכונת כביסה - זה היה רע! וכשיצאו הג'לים החדשים כבר לא ניסיתי. הפעם בגלל שזה לתינוקות אמרתי ננסה.
אז קודם כל תשבוחות לבקבוק/אריזה. הג'ל מגיע עם פקק ביטחון, צריך ללחוץ חזק ולכן סכנה של נזילות או שקטקט קטן יפתח פוחתת, והכי התלהבתי מסוגר הבטיחות שמונע נזילות  - כמה פעמים קניתם מרכך נוזלי וכשהגעתם מהקניות הביתה הוא נזל בכל השקית...? תראו בעצמכם בסרטון:









אז לאחר שניסיתי, וכיבסתי 4 מכונות כביסה עם הג'ל. מכונה לבנה בטמפ' גבוהה ו3 מכונות רגילות , אסכם במילה אחת -  מדהים!
ממה אני מתלהבת?
בעיקר הריח! נשאר ונשאר. הבגדים רכים ונעימים והכי חשוב - נקיים!
לא נשארו כתמי קקי, לא נשארו כתמי אוכל דהויים - כלום - נקי!
חיסרון - אין פקק מדידה לכמות הג'ל.

האמת שרק לגבי דבר אחד לא היית בטוחה ושאלתי את חוכמת ההמונים ברשת - אם צריך מרכך (כי הג'ל מריח כ"כ טוב). אז התשובה היא - כן! צריך לשים.

ג'ל VS אבקה:
ניקיון - ג'ל ניצח.
מחיר - אבקה ניצחה.
נוחות שימוש - ג'ל ניצח.
ריח - ג'ל ניצח בענק.
מתאים לתינוקות - זהה.

אז אם נצא לרגע מההרגלים שלנו וננסה משהו חדש, מסתבר שנאהב אותו - מאוד!
אני מאמינה שאקנה את הג'ל של אריאל לקטנים שלי אבל אחפש טוב טוב מבצעים כי זול זה לא, מצד שני יש איכות גבוהה ותמורה.

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה