6.3.18

מה עושים בחול המועד פסח? - נוסעים לבאר-שבע ללונדע!


כשמתקרבת חופשה ארוכה מהמסגרות תמיד אני נלחצת - מה נעשה עם הילדים? איזה פעילות הפעם.. אז הנה אני חוסכת לכם את ההתלבטות - לונדע מוזיאון הילדים בבאר שבע!


אם עוד לא שמעתם על המוזיאון אז תתעוררו...  הלונדע הוא המוזיאון הראשון בארץ שבו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. על פני 3 קומות גדולות, עם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי, כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.

בפסח תהיה בלונדע חגיגה מהאגדות - עם שפע של פעילויות מיוחדות: יהיו תחפושות אבירים ונסיכות ייקחו את המבקרים לפנטזיה מטורפת בתוך עולם האגדות האהובות והמוכרות. כל משפחה תתחפש, תצטלם ותשחק בהצגה פרטית במתחם התיאטרון. בחצר המוזיאון תוצג פעמים ביום "דורותי סביב העולם", הצגה ססגונית, מרהיבה ומהנה לכל המשפחה. עוד ילווה את המשפחות "ארבעת הבנים", משחק משימות משפחתי משעשע ומלמד שישולב ברחבי המוזיאון.


פעילויות ייחודיות נוספות אשר יצפו למבקרים במהלך החג: מתחמי יצירה, שעשועי קסמים, עמדות צילום, משחקי משפחות, תחנת שידור ישיר לפייסבוק בה יוכלו המבקרים להתראיין ולספר על חוויתם בעת הביקור. 
בנוסף תושק לראשונה אפליקציה ייחודית שתאפשר להורים להפוך למדריכים במוזיאון. באמצעות היישום החדש, ההורים יוכלו בכל מתחם לקבל הסבר ומשימות משפחתיות ובאופן הזה יהנו את מחוויה מעצימה. 

תמונה מאתר לונדע
מתחם ילדים עד גיל 4 - תמונה מגוגל תמונות

ובתכלס מה שחשוב זה:
לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל
רחוב דוד הראובני 25, באר שבע
מחיר הכניסה למבקר: 55 ₪ התשלום מגיל שנתיים ומעלה
מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 40 ₪ למבקר
כמוכן ניתן לרכוש חבילות משפחתיות מוזלות ל4 נפשות ומעלה
לתושבי העיר באר שבע 140 ₪ ולתושבי חוץ 180 ₪
מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנטwww.lunada.co.il   

**יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים**



תגובה 1: