10.2.15

הו אה מה קרה? - יש סיבה למסיבה!

תמיד כייף שיש סיבה לחגוג, יש כאלו שכל יום שלהם הוא חגיגה אבל אצל הרוב היום יום הוא די שיגרה... אז ביום שבת יש סיבה לאוורר את השיגרה ולצאת ולבלות או להפתיע ולקנות מתנה או לבשל ארוחת רומנטית כי --- חג האהבה! (כן כן חג האהבה ומי שיגיד לי שזה לא חג שלנו שיחסוך ממני את התגובה!). 
אני מאוד אוהבת את חג האהבה או חג האוהבים, כי יש סיבה להיות רומנטים (נכון שזה נחמד שזה סתם ככה בלי סיבה, אבל יש כאלו שצריכים את הדחיפה להפתיע את הדחיפה לעשות משהו רומנטי).
האמת שפעם הייתי יוצאת למסעדות (שלוקחות מחיר מופקע, ובעוונותי אפילו יצאתי פעם מזמן לבליינד דייט -- מהגהינום!!!!) או סתם לבית קפה, אבל היום אני מעדיפה להכין איזו ארוחה, לפנק בקינוח ולרבוץ מול הטלויזיה בהתכרבלות עם בעלי. אבל תמיד כייף לקבל משהו קטן שמראה על מחשבה על איכפתיות, בין עם זה כרטיס ברכה או מתנה קטנה. אז הגברים שביננו שקוראים קחו יוזמה וצאו לקנות משהו לאישה/חברה או אולי לחבר/בעל (אנחנו אוהבים את כולם). כמובן שחובתי היא לספר לכם שללין יצאו בליין חדש במיוחד ליום זה. התחדשו במוצרים ורדרדים ומלאים בלבבות כמיטב המסורת, (נו אני אוהבת ורוד - כן!). המהדורה מוגבלת אז כדאי למהר.


אני בחרתי להתחדש בסבון נוזלי וקרם גוף, הריח אלוהי והמרקם נעים ונספג היטב

אז לכו לקנו ותפתיעו, ואם אתם לבד, לכו לתפנקו את עצמכם!
תהנו בשופינג.





רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה