25.4.15

המלצה על ספר

אני מיושנת, אוהבת להכנס לחנות ספרים, להריח את ריח הדפוס שעוד נותר בדפים, להרים לבחון את הכריכה, לדפדף בתחילת הספר לקרוא את העמוד הראשון ולצעוד לקופה. ואחר כך בבית להתכרבל הספה ולהתחיל לקרוא. הפעם התנסתי בקריאה שונה בספר אלקטרוני. אני מודה היה לי קשה. הקונספט ביאס אותי אבל החלטתי לנסות, אחרי הכל הקינדל הומצא כבר בשנת 2007 ויש המון שקוראים ככה.
יש כמה הכנות שצריך לעשות, להוריד אפליקציה של קורא ספרים לנייד, אני הורדתי את אפליקציית "Gitden". יש המון אופציות, למרקר לסמן להוסיף הערות ועוד...אני לא השתמשתי בהן כלל. רק קראתי.

הספר "רילוקיישן דרלינג רילוקיישן" שכתבה אילת מאמו שי, הוא ספר שדיבר אלי ברמה האישית. אני מאוד בעד ובעלי טיפה פחות. מדובר במשפחה שהבעל מקבל הצעה לעבור לסינגפור ואישתו היא עורכת דין מצליחה מאוד קשורה לארץ ולמשפחתה וחברים - מספרת על הדילמה לפני ההחלטה ועל הקשיים בעקבותייה.
הסופרת מצליחה להעביר ולהמחיש את הדילמות שקשורות למעבר ומה קורה לאחר ההחלטה ושלא תמיד הכל וורוד כפי שנדמה לנו מהצד השני, היא מספרת על הקשיים,על הקשיים בזוגיות בפתיחות, אך עם זאת מביאה את הנקודות החיוביות כך שכל קורא יכול להגיע למסקנות האישיות שלו. סיפור הרקע נוגע לכולנו - מחאת הקוטג' ויוקר המחייה בארץ והקשיים לקנות דירה והרצון לתת לילדים הכל ותוך כדי לשמור על מקומך בעולם.

כריכת הספר, נלקח מהאינטרנט

קצת על הסופרת אילת מאמו שי,
איילת היא עיתונאית וחוקרת קהילות יהודיות קטנות ברחבי העולם. היא מבקרת בקהילות שונות ברחבי העולם, נחשפת לסיפוריהם ומראיינת את מנהיגיה ומקומיים במסגרת עבודת המחקר שלה.
לפני כשמונה שנים, בעקבות הצעת עבודה, עברה עם בעלה וילדיה לגיברלטר וכיום היא משמשת כשותפה בחברת Benefit Business Solutions Ltd.
איילת היא שגרירה של רצון טוב, היא פועלת ותורמת רבות לכלכלתה, תדמיתה, וצביונה של מדינת ישראל,
נסיעותיה התכופות בעולם, בתוספת ניסיונה האישי בעצם הולידו את הספר "רילוקיישן דרלינג, רילוקיישן!"
הספר הוא פרי דמיונה של הסופרת אך מבוסס על סיפורם וחוויותיהם של ישראלים רבים בתפוצות גם קצת משלה....

מה מסקנותי אתם תוהים?
מבחינתי לעלות על מזוודות מחר ולטוס לכמה שנים. למה?
כי קשה פה. יקר פה. מושחת פה.
נכון בכל מקום קשה. לכל מקום את הפאקים שלו. אין מקום מושלם. 
אבל אם אטוס מפה לכמה שנים יש לי יותר סיכויים לקנות איזו דירה קטנה אולי בלי משכנתא.... אז אם יש לכם הצעה אני מקשיבה!


מה דעתי על ספרים אלטרונים?
ממממ.... שאלה מורכבת קצת. לא השתכנעתי. אני מעדיפה ספר "אמיתי", כזה שמחזיקים ומדפדפים בו. נכון נכון זה חוסך נייר. זה חוסך מקום בבית. אבל לי אישית זה פחות כייף.
מצד שני היה נוח לקרוא במיטה. לא צריך אור ולא צריך להסתבך עם הדפים.

מוזמנים לנסות.
הספר יצא רק במהדורה דיגיטלית וניתן לרכוש אותו כאן במחיר הוגן של 37 ש"ח. 
מחכה לשמוע מה דעתכם.


וצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה