25.6.17

מותג חדש לתינוקות toTs

כוכב חדש הגיע לשכונה, וכשמדובר במותג תינוקות ישר אני בודקת - מי אם לא אמא לתאומים?

המותג שייך לסמארט טרייק  - אז גב טוב כבר יש.
המותג toTs משתמש ב-100% כותנה כיאה למוצרי תינוקות, ואף יש מוצרים מבמבוק שנחשבים אף יותר נעימים ואווריריים מכותנה.
 
כמו שרואים בתמונות לי יש 2 סטים של חיתולי טטרה 100% וזוג ארנבוני שמיכי שעברו כביסה במכונה וייבוש במייבש - ויצאו מצויין! הצבעים שנארו חדים והבדים נעימים למגע.
הקטנים שלי אימצו אותם בחום!!!



מכניסים לגן בספטמבר?
אני מאוד ממליצה כבר לקנות לקטן/ה או הקטנים את הארנב כחפץ מעבר. עם הגדולה שלי זה עשה פלאים.
ולא היא לא סחבה אותו לכל מקום. הרגלנו אותה שהארנב רק בשינה (ובימים הראשונים בגן היה לידה). בגיל שנתיים היא נפרדה ממנו ביוזמתה בטענה שהיא "גדולה".

ככה זה מגיע ארוז בשקית בד גדולה
אז איפה קונים אתם שואלים, מה השאלה? במאמא גורו (מי לא מכירה??)!
הצוות של מאמא גורו הביאו מגוון של מוצרים מהממים - אפשר לראות הכל כאן.


אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה