18.7.18

חדש חדש ומיוחד - מגבוני האגיס החדשים

לתומי חשבתי שאחרי מגבוני האגיס ספא לא יהיו מגבונים חדשים שיצליחו להתעלות עליהם, אבל וזה אבל גדול האגיס שוב התעלו על עצמם ובענק!

תכירו מגבוני האגיס החדשים:

המגבונים הם עבים יותר, ללא בישום, נעימים וסופגים טוב יותר.


אז מה בעצם החידושים?
1. טכנולוגית קופרם - טכנולוגיית סיבים ייחודית לספיגה וסיוע בשמירה על עור בריא המוגנת בפטנט.
2. 99% מים טהורים!!!! בלי תוספים ובלי חומרים.
3. הפתיחה - נפתח כמו דיספנסר. הפתיחה קלה יותר וחלקה יותר.
4. המגבונים יוצאים אחד אחד באמת, אין הסתבכויות אין מגבונים כפולים.
המגבון מקרוב
נמכר רק באריזת רביעייה
ושימו לב לוידאו Stop Moonshine המושלם הזה...
כל הזכויות שמורות!


אחרי שהשתמשתי כבר כמעט שבוע רק בגבונים האלו - אני בהחלט מתכוונת לאמץ אותם, הניגוב של הקקי מהיר יותר (סופג יותר ומנקה את העור טוב יותר), אני משתמשת בהחלפה אחת בפחות מגבונים, וגם אני אוהבת שזה ללא בישום וללא תוספים.

אז למי שלא הבין אני ממליצה על המגבונים המלצה חמה לכל הורה (ומודה שאני משתמשת בהם גם בעצמי).

כרגע ניתן לרכוש רק בסניפי סופר פארם ובהמשך יכנס לכל הרשתות.

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה