24.1.14

מופע התרמה ענק של קרן פלס לעמותת חיבוק ראשון

על עמותת חיבוק ראשון שמעתם? (נלקח מאתר האינטרנט של העמותה)
עמותת חיבוק ראשון נולדה בשנת 2004 כאשר מיכל קוריאט, מנכ"ל ובעלים של חברת טרנסקום גלובל, נתקלה בפוסט באינטרנט שעסק בתינוקות נטושים. את הפוסט פתחה ד"ר תמר שלזינגר, אשר טיפלה באופן עצמאי בתינוקות נטושים באיכילוב, וחיפשה מתנדבות שיחליפו אותה עקב מעבר למגורים בצפון. מיכל החליטה כי אינה יכולה להישאר אדישה. ככל שלמדה יותר על התופעה הבינה כי יש בידיה את הכלים והחזון בכדי להקים את הארגון הנכון והמתאים בכדי לטפל בנושא. מיכל האמינה כי רק ע"י הקמת עמותה מסודרת ומאורגנת תצליח להגשים את חזונה – טיפול בכל תינוק נטוש ובודד בישראל.
מטרת העמותה - העמותה שמה לה למטרה למלא את החלל הנוצר בהיעדר הטיפול ההורי, ולספק עד כמה שניתן את הצרכים הרגשיים והקוגניטיביים החיוניים כל כך להתפתחותו התקינה של התינוק. העמותה מטפלת גם בתינוקות בודדים שלא חווים נוכחות הורית מספקת מסיבות שונות. אנחנו מחבקים תינוקות מכל מוצא ומכל סיבת נטישה.

מי מכם שכבר יש לו ילדים בוודאי זוכר את הרגע הראשון שהתינוק הונח בידיו, את החיבוק הראשון את האהבה האין סופית שחשים. לצערנו יש תינוקות שלא זוכים לחיבוק הזה, לאהבה הזו ולכן עמותת חיבוק ראשון כל כך חשובה, המתנדבות נותנות חיבוקים וטיפול ממש כמו אמא ואבא! (הידעתם שבכל שנה ננטשים בבית חולים יותר מ-300 תינוקות?!?!?!). צוות בית החולים איננו יכול להחליף את ההורים ולתת חום ואהבה שהם כה זקוקים לו. 

אז לכבוד מה התכנסנו כאן? 
מטרנה מתגייסת למען עמותת "חיבוק ראשון":
מופע גיוס תרומות בהשתתפות קרן פלס
יום ראשון,  26.1.14, "רידינג 3", ת"א

ב-26 בינואר, יום ראשון, יתקיים מופע התרמה ראשון עם קרן פלס, אותו מפיקה חברת מטרנה, למען איסוף כספים להמשך פעילות העמותה. קרן פלס, בחודש תשיעי להריונה, תסייע במאמצים ותופיע במופעה החדש והמרגש כשכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יוקדשו לפעילות העמותה.

נשארו מספר מצומצם של כרטיסים במחירים החל מ-300 ש"ח ועד 1000 ש"ח - אני קוראת לכם קוראי הבלוג להגיע ולקנות, לספר לחבריכם על המופע ועל העמותה הכה חשובה הזו שאני נחשפתי אליה לראשונה עכשיו. כפי שאתם יודעים גם אני בהריון אז הנושא מאוד קרוב לליבי... אני מזמינה אותכם ללחוץ כאן ולהיכנס לקישור לרכישת כרטיסים - כל אחד כפי יכולתו, הערב יהיה מיוחד מאוד, קרן פלס היא המופע המרכזי ואת הערב תנחה מיכל ינאי. 
(אפשר להזמין כרטיסים גם במוקד ההזמנות בטלפון 9066*).

רוצים להתנדב לעמותה?
אולי אחרי שקראתם על העמותה ואין ברצונכם או יכולתכם להגיע למופע התרמה אתם רוצים להתנדב?
לחצו כאן וקראו עוד. העמותה זקוקה תמיד לעוד ועוד מתנדבים.


אז קדימה רוצו לקנות!!!!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

2 תגובות: