26.1.14

מנשא חדש מבית ארגובייבי - ERGOBABY WRAP

בשבוע שעבר הייתי בהשקה חגיגית של המנשא החדש מבית ארגובייבי - מנשא מעטפת היברידי! כמובן שהגעתי מצויידת בהתלהבות הריונית, בכל זאת זה נושא שקרוב אלי... נכון עוד אין לי מושג במנשאים אבל כמעט כל מי שמשתמת במנשא מהחברות שלי משתמשת במנשא של ארגובייבי דגם "ילקוט" אז כנראה שהם עושים משהו נכון.

אז קצת על ארגובייבי, הוא פותח בארה"ב בשנת 2003 בעזרת אורתופדים ומומחים להתפתחות הילד, במטרה להבטיח התפתחות תקנית של עמוד השדרה ואגן הירכיים של התינוק. המיוחד בארגובייבי היא תנוחת הפישוק במנשא המבטיחה קימור טבעי של עמוד השדרה והאגן. מנשאי ארגובייבי מעוצבים בהתאם להמלצות המכון הבין-לאומי לירך ומותן, כך שיתמכו בהתפתחות תקנית של אגן ועמוד השידרה של הילד.

אז למה לבחור דווקא במנשא של ארגובייבי החדש על פני המתחרים?
המנשא החדש עשוי בטכנולוגיית D4 חדשנית - המשמעות היא שהמנשא יכול למעשה להימתח ל-4 כיוונים שונים במקביל ועל ידי כך מאפשר נוחות מרבית ותנועה חופשית להורה ולילד ואיננו הופך לרופף עם הזמן. המנשא נמתח ומקל על קשירתו על גבי הגוף, ומבטיח תמיכה אופטימלית לתינוק שנישא במצב מעורסל, עם תמיכה בצוואר ובגב כשרגליו חופשיות. ולהורה שחופשי כי ישנה חלקות משקל המונעת עומס יתר על הכתפיים והגב.
למעשה לראשונה ניתן פתרון למנשא עטיפה מבלי שיהפוך להיות רופף עם הזמן.

בתור אחת שלא התנסתה במנשאים, מנשאי קשירה תמיד הרתיעו אותי. הם נראו לי לא נוחים וכל הליפופים האלו.... צריך יום לימודים ארוך בשביל זה, לא?
אז מסתבר שלא....! כמובן שהיתה לנו הדגמה של צורות הלבישה שלו, הוא מתאים לנשיאה קדמית, צידית ועל הגב. אפילו אפשר להניק איתו והיידים פנויות - גאוני פשוט!

אז הנה טעימה:
עוטפים את הבטן עם הבד, עושים X בגב ומביאים את הרצועות קדימה דרך הכתפיים - חשוב להקפיד שלא היו קפלים או סיבובים
  
משחילים מתחת לבד בבטן וקושרים מסביב למותניים.



מכניסים את התינוק דרך הרצועות על החזה - מתחילים מהרצועה הפנימית ואז לחיצונית,



ונכסה ברצועה החיצונית:


חשוב מאוד להקפיד על פיסוק ברגלי התינוק .יש להקפיד על ראש הצידה ומרחק 2 אצבעות בין הגרון לבד.

ויש תנוחת הנקה: 



ולמי שלא היה הכי ברור אפשר לראות גם סרטונים.

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אותי שיכנעו... לי כבר יש מנשא חדש, ולכם...?

המנשא ארגובייבי WRAP יימכר באמצעות אתר הבית של ארגובייבי ברשת מוצצים בלבד! אפשר למצוא באתר מאמרים והוראות הלבשה כולל סרטונים.
המחיר: 340 ש"ח.

אז קדימה רוצו לקנות!!!!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה