27.1.14

על סופר דאד שמעתם?

 
לעמרי אימבר חלפין, בלוגר הורות ובעל הבלוג אב השעה ב X-net ומייסד תנועת "שמים את המשפחה במרכז" נמאס מפרסומות שפונות רק לאמהות ומהתעלמות ממקומו של האבא במשפחה והוא הקים את "סופר דאד" יחד עם חן קרופניק, בעלת הבית להתפתחות תינוקות ומפיקת אירועים בתחום ההורות.

אז מה הוא סופר דאד?
סופר דאד הוקם בכדי להכניס את האבהות תחת כנפי האתוס ההורי בישראל, המכיל כיום אימהות בלבד" אומר עמרי, "מטרתנו העיקרית כעת היא להפוך את האבהות למוסד בישראל בכדי שבשלב הבא נוכל להתחיל ולכונן הורות שיוויונית מבחינה חברתית, כלכלית וחוקתית ..."

סופר דאד מריץ ליין של אירועי האבות הראשון בארץ (לפעמים גם אמהות מתקבלות בברכה) - יושבים על בירה ומדברים הורות.

רוצים להיות מעודכנים בכל הפעילויות - זה ממש פשוט, עשו לייק קטן בפייסבוק ואתם מחוברים ומעודכנים!

ביום חמישי הקרוב 30.01.14 בשעה 19:30 בקניון הזהב יתקיים אירוע לאבות ומטרתו קידום האבהות הישראלית, לאירוע מוזמנים בחינם מאות אבות לערב של סדנאות, משחקי וידאו, הרצאות, שתיה (בירה מישהו??), אוכל, פרסים, תחרויות והמון המון המון שיחות על אבהות.



האירוע עצמו יהיה כולו בסימן משחקים ויתקיים בקומת המשחקייה בקניון הזהב קומה שלמה של - משחקי ג'ימבורי ומשחקי וידאו קינקטיים, אותה יפנו עבור האירוע במיוחד. האירוע ממומן כולו על ידי ספונסרים מהשורה הראשונה דוגמת מטרנה, באמבלרייד, מנשאי ארגו, סופר פארם ועוד, שיאפשרו לאבות מכל מעמד כלכלי להנות מאירוע אבהות בחינם .

אז הפעם אין תירוצים - הכניסה חופשית ובחינם!!!

אז אמא יקרה, פרגני לבעלך....




ואם את/אתה בלוגרים ורוצים לסקר את האירוע - עמרי וחן ישמחו - פנו אליהם דרך הפייסבוק בהודעה פרטית.



אז קדימה רוצו להרשם!!!!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה