5.4.14

מתנה לחג בלחיצת כפתור - בלי תורים ובלי עצבים

כל חג זה אותו דבר, צריך לשבור את הראש מה לקנות לזה ומה לקנות להוא...לעמוד בתורים מתישים ומעצבנים ולשלם ולהמתין שיארזו ואז לסחוב הכל הביתה! אני אני אומרת לא עוד! השבוע יצא לי להתנסות בשירות חדש של ורדינון אונליין חוץ מהעובדה שזה חוסך זמן יקר האתר נתן לי הרגשה של שיטוט בחנויות בחו"ל - ממש חווית קניה כייפית!
והכי מגניבה האריזה - מי לא היה רוצה לקבל כזה.... (אגב תאמינו או לא האריזה היא בחינם!!!! כן כן חינם, כמובן שיש עוד סוגי אריזות בתשלום - אבל באמת שאין צורך...).


בפנים חיכתה לי ערכת תה סיני מגניבה, ארוזה היטב היטב.... אתם תראו אותה מדגמנת בבלוג אוכל שלי בקרוב...


את הקניות של חג פסח הקרוב ממליצה לכם לערוך אונליין, זה הכי מהיר הכי קל ומגיע תיק תיק הביתה עם שליח (שמתאם מראש) ובשביל שתעשו את זה עם חיוך:

אני מצרפת לכם הטבה בסך 35 ₪ לרכישה באתר ורדינון או באתר נעמן ON-LINE, לבחירתכם.
למימוש השובר, יש להזין בשלב הקופה האחרון, לפני הזנת פרטי התשלום. את קוד ההטבה שהינו: Like35. 
משלוח חינם ברכישה מ-199 ₪.
בתוקף עד 10.4.2014.

הקופון תקף על כל המוצרים, בנוסף למבצעים הקיימים באתר, וביניהם: -עד 50% הנחה על מוצרי נעמן
ולאתרים vardinon.co.il או naamanp.co.il בלבד, לא כולל רשת חנויות נעמן/ורדינון.
מימוש אחד ללקוח. 
ניתן להשתמש בשובר אחד בלבד בכל הזמנה. 
סכום מינימום לרכישה באתר לאחר הזנת השובר הוא 90 ₪ (כמו לכל הלקוחות). 
ט.ל.ח.

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה