21.4.14

ילדת? איך נחזור לשגרה....

מזל טוב לנו אנחנו אמהות! אז אחרי המשבר של החודש הראשון (והיה משבר!), סוף סוף מתחילים לחזור לעצמנו שזה מעולה, הכל טוב ויפה אבל מה קרה לגוף??? לחלקנו (שהן לא טל גדות או רותם סלע) מצפה עבודה בשביל לחזור לגזרה ואיך עושים את זה עם תינוק?!?!? מממ... למי שלא התברכה בסבתא צמודה או בייביסטר אחרת - יש פתרון מצויין לטעמי סטודיו C! למה? אז הנה אני אסביר מהתחלה לה לה...


עברנו תקופת הריון עמוסה! עמוסה ב- בשינויים פיזיים, רגשיים וחיצוניים. מי שחשבה מראש עשתה ספורט והכינה את הגוף ללידה ומי שלא...בדיוק בשביל זה אני פה (וגם סטודיו C...).
יש בסטודיו C שיעור "אימון אחרי לידה/חזרה לגזרה" ונחשו מה - יש גם שרות בייביסיטר לפעוטות עד גיל זחילה - חינם!!!
בשיעורים יעבדו על רצפת האגן, גב עליון ותחתון, שרירי הבטן ויציבה. בנוסף ניתן להכנס גם לשיעורים "הרגילים" כמו איזון וחיטוב, אירובי לטיני ועוד...בייביסיטר יש רק בבקרים בשעות משתנות מסניף סניף אך עקרונית משעה תשע בבוקר ועד אחת בצהריים.

אז איך שירות הבייביסיטר עובד?
יש 4 סבתות ששומרות על הקטנטנים בחדר סטודיו. הן משחקות ומרגיעות את הילדים - ולא מחליפות חיתול או מאכילות - במקרה שצריך מוציאים את האמא מהשיעור. השירות ניתן בימי א' ב' ד' ו-ה' בשעות הבוקר - בין 09:00 - 13:00 (תלוי בסניף). בעיניי זה פתרון נפלא! נפלא!!!

אגב ולמי שבהריון עכשיו כדאי שתדעי שבסטודיו C הרכיבו תוכנית התעמלות מיוחדת המותאמת לכל שלב ושלב בתהליך ההיריון – עד ללידה. האימון מתרכז בכל אותם אזורים החשובים לגוף האישה ההרה ומחייבים התייחסות מיוחדת בעקבות מהלך ההריון. בסטודיו מספרים שתרגילים נכונים יכינו את הגוף למאמץ הקשה בזמן הלידה עצמה וגם בתקופה שלאחר מכן בחזרה מהירה יותר למצב הגוף הקודם.

אז מה בעצם מיוחד בסטודיו C?
לסטודיו C שיטה ייחודית המיועדת לנשים ומתמקדת באיזורים שחשוב לחטב בגוף האשה: חיטוב ירכיים, חיטוב הבטן, שרירי קרקעית האגן, הירכיים, חיטוב הישבן וחיטוב החזה והזרועות. האימון מתמקד בשריר אחד או בקבוצת שרירים (ללא קפיצות, ללא ריצות וללא הזעה - שזה מבחינתי יתרון). 
במהלך התרגילים, אנו מעצבות ומחטבות את הגוף על ידי כיווץ והידוק של השרירים הרפויים. אנו מעלות את הטונוס השרירי ובכך מקבלות מראה מעוצב ומהודק.

איך מתחילים לחטב ולעצב? 
ישנו ב"קורס בסיסי" שכל מתעמלת חייבת לעבור, בסיומו משתלבים בשיעורי ההמשך - חיטוב ועיצוב ובכל שיעור שרוצים לפי מערכת החוגים.



ולפני סיום כמה טיפים חשובים לפני שמתחילים בפעילות הגופנית לאחר הלידה: 
מומלץ וחשוב להיוועץ ברופא לפני תחילת הפעילות. 
מומלץ לחזור לפעילות גופנית מלאה: 
שישה שבועות לאחר לידה רגילה.
שמונה שבועות לאחר ניתוח קיסרי. 
תרגילים לאזור קרקעית האגן רצוי להתחיל כבר בימים הראשונים שלאחר הלידה ולהפוך זאת לרוטינה קבועה. הפעלת שרירים אלו לאחר לידה ובכל עת, תעזור בריפוי התפרים ובחזרה מהירה יותר לתפקוד מלא. 
יש להימנע בשבועות הראשונים מפעילות גופנית העוסקת בקפיצות ניתורים ולחץ תוך בטני, כיוון שהאיברים הפנימיים בחלל הבטן והאגן עדיין אינם נתמכים כראוי ע"י קיר הבטן ורצפת האגן. 
החזרה לפעילות צריכה להיות הדרגתית מהקל אל הכבד ותוך כדי הקשבה לגוף! 

חשוב להקפיד ולבחור במסגרת התעמלות המותאמת ומתייחסת לצורכי הגוף של האישה לאחר הלידה ולהתעמל במסגרת מקצועית שמתמחה והוכשרה לעבוד עם נשים לאחר לידה.


רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

פרסום תגובה