21.5.14

המלצות לאמא הטרייה - חלק שני בסדרה

אז כפי שהבטחתי המשך המלצות....
משחת החתלה - בייבי פסטה משחת החתלה מאוד חשובה, משום מה האחות בשחרור מהבית חולים הסבירה שלא צריך לשים ושאם בכל זאת שמים לשים מעט. עכשיו אני יכולה להגיד - שטויות במיץ!!! לקטנה שלי היה טוסיק אדום בגלל העצה הזו ושום משחה כבר לא עזרה רק משחה טיפולית בשם צינקוד מחברת בייבי פסטה - יש לה אחוז גבוה של שמן דגים (דג קוד...) ואבץ - ששניהם מרגיעים את העור ומקלים על האודם. אני מאוד מאוד ממליצה על המשחה, כמובן לטיפול נקודתי ולא יום יומי. כאשר האודם עובר אני ממליצה על עוד 2 משחות ליום יום שתיהן של חברת בייבי פסטה: בייבי פסטה משחת החתלה ובייבי פסטה קמומיל. המשחה הרגילה מצויינת ויש בה חומר פעיל שמריע את העור והכי חשוב ללא בושם וחומרי צבע שגורמים לאלרגיות. בייבי פסטה קמומיל מכי כמובן קמומיל להרגעת העור בנוסף לכל מה שיש בבייבי פסטה הרגיל.
אני באופן קבוע מחזיקה את שלושתן, וברוטציה משתמשת ברגילות ואם חלילה חוזר הטוסיק האדום (זה די נדיר כבר בזכותן) אז אני משתמשת בצינקוד.

ועכשיו במבצע!!
זוג בייבי פסטה 120 גרם + מדחום מתנה
ב-34 ש"ח, כולל משלוח עד הבית
מימוש ההטבה באתר בלה בציון קוד קופון: B791630B
להזמנה: http://bit.ly/babypasta
חדש על המדף - האגיס בייבי ספא חמאת שיאה - במהדורה מוגבלת --- אז רוצו לקנות לפני שיגמר!!!! כמו תמיד האגיס לא מפסיקים להפתיע ולחדש, עוד מוצר אדיר בסירת בייבי ספא - למגבון יש ריח אלוהי ויותר חושב שומר על הלחות הטבעית של הגוף. אגב המגבון לא נוסה על בעלי חיים ואין בו אלכוהול!
מומלץ בחום!
 


מכיוון שהקטנה שלי מתקרבת בצעדי ענק להתחלת הטעימות כבר הצטיידתי כמה סינרים של לורה סוויסרה ולאחר בחינה קצרה ממליצה מאוד על הסינרים שעשויים מ-PVC שאפשר לנקות במגבון ולא חייבים לכבס... נוח מאוד וגמיש גם לקטנים!
הסינרים הכביסים הם 100% כותנה ומעוטרים בדמויות חמודות של דיסני... כרגע רק אנחנו נהנים מזה אבל גם הם בקרוב, לא?

מחירים: סינר כותנה 10 ש"ח, סינרי PVC 20 ש"ח.
המחירים מחנות אונליין של לורה סוויסרה

תתפלאו יש תינוקות שיוצאות להן שיניים גם בגיל חודשיים! אז לעולם לא מוקדם מידי בכדי להצטייד. עכשיו יצא מוצר חדש ומוצלח בייבי-דנט ג'ל - טבעי ללא חומרי הרדמה, המיועד להקל על הכאב והדלקת. הג'ל עוזר ל: נפיחות וגם לטיפול בגירויים בעור הנגרמים עקב ריור (הרב!). בייבי דנט הוא פטנט עולמי המבוסס על תרכובת ה- 2QR. מה זה אומר?? שהפטנט מאפשר לראשונה לחסל חיידקים מזיקים, מבלי להשפיע על החיידקים הידידותיים וכך, מנטרל בקטריות מזיקות באופן בטוח וטבעי. 

בייבי-דנט ללא חומרים משמרים, אלכוהול, תרופות הרדמה, חומרים כימיים או חומרים מן החי (לטבעונים שביננו) וללא סוכר (חשוב מאוד... הרי השיניים רק בוקעות) והוא לא מזיק במקרה של בליעה. 

להשיג בסופר פארם, מחיר: 59 ש"ח.

הספר "מלידה עד גיל שנה" מאת מור אסאל וענת בר לב-אפרתי. מתנה מושלמת למי שבהריון או שרק ילדה. יש פה המון טיפים והסברים לאמא ולאבא החוששים והשוקיסטים (כן אני עדיין מגדירה את עצמי ככה למרות שעברו יותר מ-3 חודשיים...זה יעבור לי אולי בילד הבא... גם לא!).
בכל מקרה הספר עוזר המון ומסביר, למשל הפרק של הימים הראשונים בבית, מה לעשות טיפים "קטנים" אבל ממש שווים! - למשל: להתחיל את החזרה הביתה עם התינוק כשמחבקים אותו ועושים לו סיבוב בבית ומסבירים לו איפה כל חדר ולמה הוא משמש - נשמע דבילי...אולי אבל זו אחלה דרך להתחיל את החזרה הביתה וקבלת הקטנטנים לבית.. אני אהבתי!
או פרק על חזרה לעבודה ואיך בוחרים מסגרת לקטנטנים - מעון? גן? משפחתון?

ניתן להשיג בחנויות הספרים, מחיר מומלץ: 118 ש"ח.


רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!


2 תגובות:

  1. מורני אהבתי את הפוסט!!
    אני משתמשת אדוקה בבייבי פסטה קמומיל וחוץ מזה סוגת למגבוני בייבי ספא אך טרם ניסיתי את החמאת שיאה...בהחלט אנסה.

    תודה על המידע המועיל ועל הזמן שלך!!

    השבמחק
  2. נחמד שעל קניית בייבי פסטה מקבלים מד חום חינם

    השבמחק