10.6.14

מוצר השנה 2014


זו השנה השניה שאני מוזמנת לאירוע של מוצר השנה. השנה האירוע התקיים במתחם קריפטון בכפר הירוק, האירוע היה אינטימי ומיוחד. בכניסה קיבלו את פני הבאים דיילות שחילקו תגים ומשם היתה קבלת פנים ובופה מפנק! לכל בלוגר ועיתונאי היה בתג שלו את הלו"ז לאירוע והמתחם אליו הוא שייך. אני קיבלתי את מתחם ה"צרכנות" אך גם הסתננתי בסוף (באישור) למתחם האוכל (מה אתם לא מכירים את Balibis?).
אחראית על הפקת האירוע היא לא אחרת מאשר עמית כגן - מנהלת קהילת מוצר השנה. 

עמית כגן - מנהלת קהילת מוצר השנה

לאחר דיברי פתיחה התחלקנו למתחמים השונים וקיבלנו הסברים על המוצרים שנבחרו. אני פה לספר לכם על המוצרים שאני הכי התחברתי אליהם.

Free Cloud של חברת בזק
השירות Bezeq Free Cloud מאפשר לאחסן ולגבות קבצים מכל סוג: תמונות, מסמכים וקבצי מולטימדיה. הכי חשוב שלא צריך לדאוג שאם יגנבו לנו את הסמראטפון הכל יאבד לנצח - ברגע שמורידים את האפליקציה לנייד הוא מעלה את כל קבצים ושומר אותם. וכך בכל פעם שאנו מצלמים או שומרים קבצים. כמובן שאפשר להוריד למחשב את התוכנה ושם מתבצעת אותה פעולה.
בניגוד לחברות אחרות פה הקבצים שמעלים הם שלכם והזכויות יוצרים שלכם ואף אחד לא יכול לעשות בהם שימוש. חיסרון? צריכים להיות לקוח של בזק (טלפון או אינטרנט) ואז השירות חינם. התנתקת? יש לך שבועיים לגבות את כל החומר שעלה לענן - ואז - נמחק!
עוד יתרון אפשרות שיתוף תמונות עם חברים ומשפחה.
בזמן שהוסבר לנו על האפליקציה אני הורדתי אותה, ההרשמה קלה והתפעול נוח. רצוי להפעיל הפעלה ראשונה בלילה כי לוקח המון זמן לגבות את כל הקבצים ורצוי להגדיר שהפעולה תבוצע רק כאשר מחובר לWiFi.
אני כבר הורדתי וגיביתי...עכשיו אתם.


חיתולי האגיס - החיתול הראשון שלי
האמת כבר כתבתי המלצה כ"כ חמה על החיתולים הללו עוד לפני שנבחרו למוצר השנה - הנה קראו פה.




ריצפז "פרש הום" של סנו
לסדרת נוזלי הניקוי החדשה יש אפקט שכולנו רוצים ואוהבים - אפקט בישום מתמשך, שטפנו את הבית היום אבל גם מחר ומחרתיים ימשיך להריח כאילו הרגע שטפנו. אני אהבתי הכי את ריח כותנה מלטפת. האמת אני לא הרגשתי שינוי עד שלא יצאתי מהבית וחזרתי והאמת שמתי לב שהבית מריח טוב ממש! אז....מומלץ!




והאמת שהכי הכי הכי הכי הכי התחברתי למוצר מסטר סלייסר!
המוצר הזה לא יורד לי מהשייש, המאסטר סלייסר הוא מעבד מזון ידני אבל החוכמה שלא הוא שהוא באמת מבצע את העבודה קוצץ תוך שניות וקל לניקוי - רוצים פירוט על המכשיר ועוד מתכונים - לחצו כאן וגם כאן!



אם אתם רוצים לדעת עוד קצת על דרך הבחירה של המוצרים ולגלות עוד איזה מוצרים נבחרו אתם מוזמנים לבקר באתר של מוצר השנה. כבלוגרית שאוהבת מוצרים חדשים ופנקציונלים אני כבר מחכה לבחירה של שנה הבאה...


רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...

אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה