27.2.16

"yes עם מי לגדול" - yes משיקה מהלך ייעודי לילדי הגן בשיתוף מכון אדלר ובהתאם לתכנית הלימודים בגנים

לא יודעת מה איתכם, אבל לי נמאס מזמן המסכים המבוזבז. נכון יש תכנם מתאימים לילדים אבל משום מה הם מעדיפים את הסדרות המצ'קמקות בלי שום מסר ותוכן. אני מאוד משתדלת להגביל את זמן המסכים של הקטנה שלי (למרות תלונותיה של אמא שלי בנושא...), לכן מאוד שמחתי לשמוע על המהלך החדש של yes (מי שמכיר אותי יודע שרמת הנאמנות שלי לחברה מאוד גבוהה - גם בתור עובדת לשעבר וגם בתור לקוחה מרוצה (כן כן למרות שאנחנו משלמים הון!) ). אז מה בעצם חדש עוד ערוץ? ובכן ממש לא... yes יצרה ערוץ VOD חדש וחינמי לכל הלקוחות המנויים לVOD. הערוץ הזה שעולה לאוויר ב-01.03.2016 יהיה הראשון מסוגו בארץ ויכיל 12 ספריות שמחולקות לנושאים שונים  המתאימים לנושאים הנלמדים בגן. טוב התלהבתי מידי... אחזור טיפה אחורה - yes ישבה עם מומחים ממכון אדלר, עם גננות מוסמכות, הורים לילדים בגילאי גן ועוד, יצרה עולם תוכן שלם מותאם לילדים - כלומר לא עוד צפייה ובהייה במסך אלא צפייה מלאת תוכן ולמידה. והכי מגניב בעייני - שאת הערוץ ילוו סדרת אפליקציות לימודיות - חינמיות!! שפותחו במיוחד. 

תמונה באדיבות yes

את כל התכנים של הערוץ תלווה פרזנטורית שנבחרה גם בשל היותה בעלת תעודת הוראה יעל לוין שנצר ובכיכובה הופקה סדרת מקור חדשה "סוד הגן של תמר". המטרה איננה להושיב את הילד מול הטלוויזיה וללכת להתעסק בדברים אחרים להפך - המטרה שנשב עם הילד נצפה וניישם באפליקציה או בכל העולה על רוחינו (דפי למידה/צביעה וכו) המטרה הישירה היא להמשיך ישירות את התכנים הנלמדים בגן ולהנות מהם בבית תוך בכדי מעורבות ההורים - להעניק כלים לניהל שיחה עם הילד ולהתחבר לשיגרת יומו.

סוד הגן של תמר
צילום - רפי דלויה
רק עוד אוסיף שבערוץ ה-VOD יהיו המון הפקות מקור, ועוד יעלו בהמשך - אחת מגניבה במיוחד היא "יורם החכם בממלכת החשבון" נלמד על מספרים וכיצד לכתוב אותם.






סרטונים להמחשה....


אז תתכוננו כי אוטוטו זה פה...




אל תשכחו איפה שמעתם על זה.... נתראה בפוסט הבא!

רוצים להישאר מעודכנים על כל החידושים וההגרלות ועוד? לחצו כאן ועשו לייק לדף בפייסבוק!
או הירשמו בצד ימין ותקבלו מייל על כל פוסט חדש...


3 תגובות: